TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!
Amíg vársz ez is érdekelhet:
HÍRDETÉS
A Peugeot 4007 a gyártó első próbálkozása a crossover SUV piacán, és az utolsó modell, amely a PSA és a Mitsubishi közötti közös vállalkozás eredményeként született. Gyakorlatilag azonos a Mitsubishi Outlanderrel és a Citroën C-Crosserrel, így nem meglepő, hogy ez a félig terepjáró jellegű modell hasonló a többiekhez.
Csak egy motorváltozat érhető el – ugyanaz a 2.2 HDi egység, amely a C-Crosserben is megtalálható. A négyhengeres dízelmotor 156 lóerőt ad le 4000 rpm-nél és 285 lb-ft nyomatékot 2000 rpm-en, és egy hatfokozatú manuális vagy automata váltóval társul. Az átlagos fogyasztás a manuális változat esetén 40,4 mpg, az automata verzióé pedig 38,7 mpg, míg a CO2-kibocsátás 185 g/km, illetve 189 g/km. Minden változat négykerék-hajtással rendelkezik.
A olcsóbb – és vonzóbb – Outlanderhez képest a 4007 inkább egy különleges vásárlás.
A felszereltségi szintek ugyanúgy egyszerűen átláthatók, mint a motor- és váltóválaszték. Az alap SE modell a legértelmesebb választás, ha el tudsz tekinteni a bőrbelsőtől és a 18 colos alufelnikről, ugyanakkor még mindig kínál luxust, mint a tempomat és a klímavezérlés. A magasabb GT felszereltség bőrbelsőt, nagyobb átmérőjű kerekeket, hátsó parkolóérzékelőt és Bluetooth kapcsolatot tartalmaz alapfelszereltségként. Bármelyik felszereltségi szintet is választod, a 4007 hét személy számára biztosít helyet.
Ha túljutsz a kissé megdöbbentnek tűnő, széles szájú hűtőrácson, a rikító króm díszítéseken és a tetőcsomagtartón, a 4007 valójában nem is olyan rossz. Sőt, jobb, mint a drágább Outlander. A Peugeot 2.2-es HDi motorja finomabb és erősebb, mint a Mitsubishi VW-től származó 2.0 literes dízelmotorja, és indokolt magyarázatot ad a 4007 magasabb árának.